Van stereo-installatie met boekenplanspeakers of vloerstaanders met of zonder wifimodule, home cinema systemen met een 7.1 receiver en satellietspeakers in plaats van towerspeakers plus draadloos te bedienen effectluidsprekers – de Teufel webshop is vol met producten die in verschillende configuraties verkrijgbaar zijn.
En toch – zelfs bij zoveel keuze kan het zijn dat een klant nog net iets anders zoekt. Des te beter dat we bij Teufel een inhouse klantenservice hebben. 1 Belletje en je droom van een installatie op maat wordt waar.
“Teufel klantenservice – waar kan ik je mee helpen?”
Al vrij snel na de oprichting van Teufel, ging de klantenservice met 2 mederwerkers van start. Ooit begonnen met telefoons met – je kent ze misschien nog wel – de draaischijf, is het duo uitgegroeid tot een team van meer dan 50 collega’s. Allemaal met een hart voor muziek en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Wat al die jaren hetzelfde is gebleven: de klantenservice werkt in hetzelfde gebouw, ja zelfs op dezelfde verdieping als de afdeling development. Dat is een echt pluspunt want zo kunnen ze met al hun vragen meteen naar de bron – voor een snel en deskundig antwoord.
Die korte wegen zijn ook van groot voordeel voor de collega’s van development. Want belangrijke feedback van klanten wordt zo ook meegenomen in de ontwikkeling van updates van bestaande producten en die van nieuwe producten.
Advies betekent bij ons inspelen op klantenwensen
“Is System 10 niet te groot voor een middelgrote woonkamer van 25 m² – is System 6 THX niet al krachtig genoeg?”
Bij de klantenservice luisteren we nauwgezet naar de wens van onze klanten, maar ook factoren als de afmetingen van de woonkamer, het gebruik en de nodige features spelen een belangrijke rol bij het uitzoeken van het passende systeem.
Naast productadvies staat de klantenservice ook voor Teufel klanten klaar met praktisch advies over bijvoorbeeld de precieze instellingen en een goede plaatsing. Regelmatige bijscholingen plus veel engagement en enthousiasme maken van onze supportmedewerkers echte vakmensen.

Voor, tijdens en na het bestelproces – service uit één hand
Hoe we ook ons best doen – reclamaties zijn nooit volledig te vermijden. Mocht het toch gebeuren dat een Teufel systeem in de garantieperiode defect gaat, haalt onze logistieke partner het gratis bij de klant op, waarna wij in ons servicecenter controleren wat er gerepareerd moet worden.

De klantenservice kan de klant doelgericht ter zijde staan, want van bijna ieder product dat Teufel ooit heeft gehad, kunnen ze testproducten erbij halen om samen met de klant instellingen en geluid te testen.

Met tot 12 jaar garantie is de kast met speakers al flink vol. Maar dit is voor Teufel klanten alleen maar handig.

Een uitstekende klantenservice met dat beetje extra
Dat we bij Teufel altijd iets buitengewoons willen bieden – dat is stevig in ons DNA verankerd. Maar we zijn natuurlijk hartstikke trots en blij wanneer dit ook door anderen zo wordt gezien – TÜV Saarland in Duitsland heeft de klantenservice van Teufel onlangs het predicaat “goed” en het cijfer 8,4 gegeven.
Persoonlijk contact in de Teufel flagshipstore
Niet echt om de hoek, maar zeker de moeite van het vermelden waard – Berlijn is tenslotte een weekendtrip waard – de flagshipstore. Deze bevindt zich net als het hoofdkantoor in hartje Berlijn schuin tegenover de Gedächtniskirche. Op twee verdiepingenOpent in nieuwe tab kun je bijna al onze modellen bekijken, aanraken en beluisteren. Wil je uitgebreid komen proefluisteren, maak dan een luisterafspraak voor onze stereoruimte of een van de twee home cinema’s. Onze medewerkers geven je uitgebreid advies.

Geef een reactie